Softwarová řešení REGNUM
ERP software REGNUM pokrývá informační a organizační požadavky středně velkých a větších podniků v oblasti administrativy, obchodu, logistiky a výroby. Systém je tvořen třemi základními a dalšími dodatečnými moduly
REGNUM Sales
Obchodní procesy jsou jádrem systému REGNUM a řeší je specializované komponenty pro zásobování, prodej a distribuci, dispozici a skladové hospodářství.
REGNUM Production
Automatizace technické přípravy, plánování a řízení výroby umožní optimálně využívat všechny dostupné zdroje od okamžiku obdržení zakázky až po dodání bezchybných výrobků koncovým odběratelům
REGNUM Document Manager
Plně integrovaný systému správy dokumentů ukládá a spravuje korespondenci, smlouvy, protokoly, výkresy, fotografie, technickou dokumentaci a další typy dokumentů napříč všemi moduly
Individuální řešení pro vybrané obory
Implementace systému
Na základě schématu podporovaných firemních procesů a protokolu vytvořeného během srovnání software je vytvořená individuální verze systému REGNUM obsahující standardní a zákaznické komponenty.
Individální úpravy - řešení na míru
Jedním z hlavních prvků, které charakterizuji společnost a produkty REGNUM je flexibilita, která umožní rozsáhlé, individuální přizpůsobení systému specifickým požadavkům zákazníka.